Bio Oil wants you to be confident with your own skin #makeyourmark with Bio-Oil

By 靜涵 ♥ - April 11, 2018


 Could Bio Oil finally be the solution to my scars and uneven skin tone? Are you looking for something that can reduce your scars? In my next post, i'll do a product review for Bio Oil stay tuned!* Last month, Bio Oil Malaysia pays homage to Six Strong remarkable women of Malaysia who have made a difference in their respective niches while promoting positive body image, self-love and empowerment to all Malaysian women out there with its latest campaign called #makeyourmark




#makeyourmark is all about to realise that the society is increasingly developing an unhealthy and unrealistic perception of the perfect body that results in a lot of insecurities and negative body image, the #markyourmark campaign urges women to embrace their body as proof of the journey they have endured to become the women that they are today while striving to be better and better every day. It is all about empowering women to go for their dreams while being comfortable in their own skin. The #makeyourmark campaign is the first part of the #iamremarkable campaign which will run through the entire year of 2018

You will ask what is #iamremarkable again?
The #iamremarkable campaign aims to remind all women that every step towards greatness is an unforgettable journey. Each triumph joy, dissappointed, grief, laughter is etched in our memories and hearts and are what defines who we are. Most times, though, we find our journeys 'etched' in our skins as well; in the form of stretch marks, wrinkles, blemishes and scars. #iamremarkable urges women to embrace their journeys and uniqueness with Bio-Oil by their side, to take care of the marks on their skin; to never stop being the remarkable women they are. 

These are the inspirational quotes from iconic women.

AAMAL FARHAIN,  Managing Director of Foby Houz
Aamal Farhain
Foby Houz执行董事
“时时刻刻做到最好,时时刻刻保持诚恳的态度。我相信,如果我们诚恳地待人接物,好事自然会来到面前。除此之外,要勇敢做自己,别尝试扮演他人。自信地接纳自己,依循自己的热忱,全力以赴地追寻梦想。我今天所做的都是我所追求的,我也热衷于完成这一切。像我这样一个年轻女子去开创事业,很多人对此难以置信,且认为我无法成功。他人的意见确实左右了我,但家人、朋友及员工给予的支持,我得以梦想成真。
Bio-Oil启发我积极进取,也让我忠于自己。看见身上的伤疤,心中难免感觉难受,但有了Bio-Oil,我变得好看多了,也令我重拾信心。千万别被疤痕打倒,无论它是有形的,抑或无形的。多年来所面对的种种阻难,让我学有所成,愈趋成熟,在应对挑战时显得更有信心。对自己要充满自信。身为女性,我们要学会拥抱与众不同的自己,在生命旅途中寻求胜利。”- Aamal Farhain

ELAINE DALY, Actor, TV host, National Director of Miss Universe
Malaysia Organization, Channel Director of  www.hurr.tv

Elaine Daly
演员、电视主持人、马来西亚环球小姐组织全国总监、 www.hurr.tv节目总监
“了解你的自我价值;你是谁、你代表什么。了解你所需,了解你如何追梦(若然太小,那不是一个梦想!)、何时达标。现阶段,时间管理肯定是我的一大挑战。养育一个两岁半的孩子,肚里怀着七个月的宝宝,我身为一位职场妈妈,需要做好时间管理,才能顾及我最亲密的他们。我设定时间表,按时作息。依照优先顺序办事、拥有可仰赖的支柱及适当的个人时刻,是我时间管理的关键所在。
兼顾家庭、职场等许许多多的事物,我忙得自顾不暇,幸好我知道,拥有Bio-Oil可为我减轻负担。我让它发挥作用,以天然油来好好照顾我的肌肤。除了焕新及滋养肌肤,我用它来涂抹肚皮,预防产生妊娠纹。它很滋润,而我特别喜欢它不粘腻的清爽感觉。” - Elaine Daly
        * NADIA HASBI, Founder of Fit Rebel
Nadia Hasbi
Fit Rebel创办人
“从企业公司跻身企业家,设计运动服、创立个人品牌,是我生命中的转捩点,为我带来许多学习的机会。
我从中获取了一个非常重要的领悟,即是我们必须勇于追梦。可有时候,我们的梦想过于盛大,似乎遥不可及,这是挺吓人的。我建议把梦想细分,依循可行度着手,并逐步迈向你的目标。
我的第二堂课,是学会认为失败是史无前例的好事。当我决定创造世上最完美的运动服之际,我毫无经验,也不知道自己在做什么。于是,我经历了多次失败。但我很快地认知失败是伟大的,因为每次失败以后,我学有所得,也变得更好。每个失败都让我勇敢前进。
Bio Oil真是一个神奇的护肤专家,它为女性的肌肤提供最佳护理。它类似婴儿油,但极其好闻,而且不油腻,让肌肤吸收更容易。我对它极度推崇!”- Nadia Hasbi
 MADAM MOLLY KHOO,  Founder of Heritage Village Restaurant
Madam Molly Khoo
Heritage Village Restaurant创办人
“保持正面的思想和积极看待事物是很重要的。生活无疑很艰辛,可是我们不应该向它低头。有时候,我们感觉快要投降了,但我们要坚强,记得,事情往往柳暗花明又一村。抚养四个孩子,是我感觉最艰苦的事情。良好的计划和时间管理,是我面对艰难挑战的最佳良策。
Bio-Oil助我青春常驻,使我的干燥肌肤变得丰盈,且完全不粘腻。我感觉更加自信,并勇于接纳自己。” - Madam Molly Khoo
        STEPHANIE LOOI,  Co-Founder CEO of PurelyB

Stephanie Looi
PurelyB联合创办人兼首席执行员
“时时刻刻把自己排在第一位,好好照顾自己;睡眠充足、饮食良好、积极运动,做你喜爱做的事情,让自己过过自己的时间。你要是患病了、倒下了,对任何人都不好。抱持积极的心态,因为消极的思想会摧毁每个人,哪怕你是一位坚强的女性。要是你不爱自己,谁来爱你呢?。老实说,我也有低潮的时候。兼顾家庭与职场是件累人的事,但我学会及时求助和说‘不’。你不可能时时刻刻讨好每个人。因此,做些对自己最有利的事吧。
我两次怀孕皆使用Bio-Oil。还记得第一次怀胎时,我非常担心妊娠纹,因此勤于使用它。最后不见妊娠纹的踪迹,我十分开心。怀上第二个孩子时,我也同样使用它,结果还是一样的。Bio-Oil在我的怀孕期间给予无限的自信,解除了我的烦恼。这是极其重要的,怀孕的女人有着千头万绪,至少你知道,你不必为这件事情操心。” - Stephanie Looi
         JESRINA ARSHAD, Co-Founder CEO of PurelyB

Jesrina Arshad
PurelyB联合创办人兼首席执行员
“从不低估自信和积极的力量。若你拥有积极正面的思维,征服你的忧虑和恐惧,并且相信自己、
相信自己的能力,无论任何事,你都可以迎刃而解!要知道,你所面临的种种阻难,有助你学习、成长,最终迈向成功。因此,别气馁!努力不懈,勇闯难关,你的梦想很快就能实现。
我曾经缺乏自信,质疑自己的能力,尤其进军由男性主导、瞬息万变的科技领域,我这个企业新丁感觉自己掉队了。但当我改变思维,强化我的信念,变得自主,我便不再胆怯。我知道,我有能力跨过所有难关,成就丰功伟绩。改变思维将创造奇迹,让你变得更耀眼。
我用Bio-Oil来润肤,它为我的干燥肌肤保湿,也让我的肤色均匀。这个令人感觉良好的品牌助女性强化自信,抚平斑纹,的确深得我心!” - Jesrina
























  • Share:

You Might Also Like

0 Comment?